Aanmelden nieuwe leerlingen

Wij verwelkomen graag nieuwe leerlingen. Gedurende het gehele jaar is er de mogelijkheid om een afspraak te maken voor een rondleiding of kennismakingsgesprek.

U kunt uw kind ten alle tijde aanmelden door het formulier in te vullen en bij school af te geven/op te sturen/ of mailen naar rmentzel@verdi.nl

Klik hier voor het aanmeldformulier!

Rondleiding

Mag je peuter binnenkort voor het eerst naar school. Spannend hoor! Je hebt volop keuze voor basisscholen in Meierijstad. Welke past het beste bij jou en je kind? Krijg alvast feeling met de scholen, dat kiest een stuk makkelijker. We ontmoeten je graag tijdens een rondleiding. U kunt telefonisch (0413–365284) of mail (mariaterheide@verdi.nl)We maken dan graag een afspraak voor een rondleiding.

Tot ziens op basisschool Maria ter Heide.

Basisschool Maria ter Heide is onderdeel van Verdi basisonderwijs, dat bestaat in totaal uit 20 basisscholen. Alle Verdi scholen zijn gevestigd in de gemeente Meierijstad, 6 scholen zijn in de kern van Veghel gehuisvest, 4 scholen zijn in de kern van Sint-Oedenrode gevestigd en 7 scholen in de daaromheen liggende dorpen Boerdonk, Boskant, Eerde, Erp, Keldonk, Mariaheide, Nijnsel, Olland en Zijtaart.