In het zonnetje gezet!

Directeur Paul Verrijdt 25 jaar jubileum!

We hebben onze directeur in het zonnetje gezet, want 25 jaar onderwijsjubileum mag niet zomaar voorbij gaan!

Op 29 juni jl. werd dat op een hele leuke manier gedaan: op zowel onze school als op basisschool Maria in Erp, waar hij ook directeur is.

Paul Verrijdt is sinds 2014 directeur van basisschoolcluster Maria – Maria ter Heide. Voor dat hij deze job aanvaardde was hij directeur op basisschool Bernadette. Daar kwam hij terecht nadat hij enkele jaren bij één van de onderwijsvakbonden had gewerkt. Het is dus al wat langer geleden dat hij zijn Pabo-diploma behaalde en voor de klas stond in Boekel en Rosmalen. Paul is een bezige bij: directeur van 2 scholen, interim-directeur op een 3e school, coaching van directeuren in Gambia en Kenia!

Na het feest in Erp, ging voor Paul het feest op basisschool Maria ter Heide nog even verder. Hij werd hier verrast met een picknick met alle kinderen van de school bij van Haarenstaete in de tuin. Omdat Paul graag wandelt, hebben alle kinderen wandelroutes verzameld en kan Paul de komende maanden heel wat wandelingetjes maken!