Stichting Opkikker blij en wij ook!

Verrassingsdiner en goed doel in één!

Op dinsdagavond 4 juni jl veranderde het Plein van Samenzijn op basisschool Maria ter Heide in een heus restaurant! Enkele weken daarvoor organiseerde de school een kleedjesmarkt voor het goede doel. Naast de kraampjes en kleedjes van kinderen met o.a. plantjes, fotolijstjes, sleutelhangers , kaarten en allerlei lekkers, verkocht het team entreebewijzen voor een drie gangen verrassingsdiner voor ouders van de school. De kaartjes gingen als zoete broodjes over de toonbank, dus het team kon aan de slag!

Er werden thuis soepen, salades en toetjes gemaakt en het vlees werd voorbereid.

Een andere collega zorgde voor de aankleding en dekte de tafels.

Een strakke planning en duidelijke taakverdeling zorgde ervoor dat ouders konden genieten van een lekkere maaltijd.

Aan het einde van de avond keek het team tevreden terug op een geslaagde avond.

Met deze actie werd er ruim €450 opgeteld bij de opbrengst van de kleedjesmarkt. Het totaalbedrag wordt op de laatste schooldag bekend gemaakt, waarna de helft overgemaakt wordt aan stichting Opkikker en de helft besteed wordt aan buitenspel materiaal voor de kinderen van onze school.